| 6.30-8.00 |
Schodzenie się dzieci. Rozmowy z rodzicami i dziećmi.Zabawy w kącikach zainteresowań Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco-kompensacyjnym i wychowawczym. Zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczyciela. Czynności porządkowo-gospodarcze, pomoc w przygotowaniu zajęć. |
| 8.00-8.15 |
Ćwiczenia poranne |
| 8.15-8.30 |
Zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania, pełnienie dziecięcych dyżurów, pomoc w nakrywaniu do stołu. |
| 8.30-9.00 |
Śniadanie, czynności samoobsługowe |
| 9.00-10.00 |
Zajęcia dydaktyczne (obecnie nie określa się dokładnie ram czasowych, gdyż nie chodzi o czas, ale o aktywność dziecka-jego zmęczenie) |
| 10.00-11.15 |
Zabawy, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy organizowane i swobodne na placu przedszkolnym, spacery,wycieczki |
| 11.15-11.30 |
Czynności samoobsługowe w szatni, porządkowe-higieniczne, przygotowanie do obiadu, rozmowy na temat zdrowego sposobu odżywiania się. |
| 11.30-12.00 |
Obiad, czynności samoobsługowe |
| 12.00-12.15 |
Odpoczynek poobiedni, kwadrans na bajkę |
| 12.15-14.00 |
Zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy tematyczne, rozwijanie zainteresowań i zdolności dzieci, zabawy na powietrzu |
| 14.00-14.15 |
Czynności samoobsługowe |
| 14.15-14.30 |
Podwieczorek |
| 14.30-16.30 |
Gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe, ćwiczenia gramatyczne, słownikowe, praca wyrównawcza, indywidualna, zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczyciela, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia o charakterze wychowawczym, pobyt na świeżym powietrzu, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. |




